Άρθρα

Γιατι το φθινόπωρο πεινάμε πιο πολύ; Οι 16 τεχνικές που σας προτείνω για να νικήσετε την πεινά του χειμώνα!

H νευροφυσιολογία της πείνας είναι ιδιαίτερα περίπλοκη, βάζοντας τις ορμόνες, τα συναισθήματα, τον εγκέφαλο και το περιβάλλον να σε ταλαιπωρούν, ειδικά τώρα που αλλάζει ο καιρός.
Η μέρα μικραίνει, η θερμοκρασία πέφτει και η πείνα αυξάνεται! Μήπως κάθε χειμώνα παχαίνεις; Και μήπως ήρθε η ώρα αυτή τη φορά να πάρεις τα μέτρα σου;

Περισσότερα...
Άρθρα

Διατροφή για την ενίσχυση της μνήμης

Η κινόα, το ginkgo biloba, το γιαούρτι και η βιταμίνη C ενισχύουν τη μνήμη σας και σας βοηθούν να τα θυμάστε …όλα ! Για να βελτιώσετε την απόδοση σας σε κάθε νοητική δραστηριότητα, υιοθετήστε υγιεινές συνήθειες, εμπιστευτείτε τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν ορισμένες τροφές και προσθέστε τες στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Περισσότερα...
Άρθρα

Ανακαλύψτε το τσάι που σας ταιριάζει και σας κάνει καλό!

tea

Eίναι η πιο κατάλληλη εποχή να πειραματιστούμε με τα βότανα και να εκμεταλλευτούμε τις ιδιότητες τους, που είναι πραγματικά πολλές! Πολλά κρυμμένα μυστικά ομορφιάς και ευεξίας κρύβονται σε αυτούς τους θησαυρούς της φύσης, που μπορούμε εύκολα να ενσωματώσουμε στη διατροφή μας, πίνοντας 2-3 νόστιμα τσαγάκια την ημέρα!

Περισσότερα...
Άρθρα

Τέσσερις τρόποι για να καταλάβετε πότε ένα τρόφιμο είναι πραγματικά υγιεινό

Η τεχνολογία τροφίμων έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και πλέον υπάρχει μία πληθώρα προϊόντων στα ράφια του σουπερ μάρκετ -κάτι στο οποίο συμβάλλει το γεγονός ότι, με μια απλή βόλτα ακόμα και στο κατάστημα της γειτονιάς μας, έχουμε πλέον πρόσβαση σε εδέσματα από όλον τον κόσμο. Ο σημαντικός ρόλος που παίζει η διατροφή στην υγεία είναι γνωστή και η διατροφική επιμόρφωση είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της προληπτικής ιατρικής. Όλοι ξέρουμε δηλαδή ότι, για να είμαστε υγιείς, είναι απαραίτητo να τρώμε στο μεγαλύτερο ποσοστό τρόφιμα που θεωρούνται υγιεινά.

Περισσότερα...